dilluns, 12 de maig del 2008

Volem marxaaaaaaaaar!!!

Hola gent!
Inaugurem aquest bloc amb la intenció d'anar-vos relatant les nostres "aventures" en la preparació i l'execució d'una volta al món. Ja fa temps que donem voltes a la idea de fer un viatge llarg i per molts països. Finalment a principis d'aquest any vam començar a posar fil a l'agulla per tal de concretar aquesta idea. Una de les raons per les quals hem creat aquest bloc és per que pugueu estar al corrent de les coses que ens van passant. ... quan ho sapigueu, perquè per ara no ho hem dit a ningú encara. Almenys escrivint aquí se'ns farà més fàcil dur el secret.

1 comentari:

Meritxell ha dit...

Bé, després de l'ensurt a punt de l'infart quan vaig llegir això, haig de dir diverses coses.
1. M'alegro moltíssim que prenguéssiu la decisió, ja que és una cosa que us enganxa moltíssim. Sempre esteu en dansa! O teniu la casa plena de gent! Com ja us dic sempre, sembleu l'ONG!

2. El fet de saber que només és "temporal", és a dir, un projecte d'un any i mig com a molt, m'ha tranquil.litzat bastant, la veritat...
Egoïstament vaig pensar en no tenir-vos al costat, com sempre, i em vaig fer un far de plorar!
Qui parlarà amb mi cada matí al xat?
O vindrà a casa quan tinguem moments baixos??
Bé, bé, no em vull posar trista.
Només dir-vos que us recolzaré amb el que calgui i que gaudiu infinit per nosaltres. Sigueu els nostres ulls arreu del món i ja ens explicareu les coses meravelloses que veureu!
Us estimo molt!
Meritxell Barrera