dissabte, 30 de gener del 2010

Primera tornada a Melbourne

El nostre recorregut per Austràlia és un pèl estrany, però donades les circumstàncies, és el millor que hem pogut planificar.
Després de deixar a l'Angelika i al Morten a l'aeroport (ells havien de treballar el dilluns!) vam gaudir les últimes hores sols a la casa, vam recollir, i al dia següent vam emprendre el viatge de tornada. Fins als afores de Sydney el camí era el mateix que a l'anada, però vam parar en llocs diferents. La primera nit vam dormir a Emerald Beach, i només llevar-nos ens vam tirar de cap a l'aigua, tot un gust!

El segon dia vam tirar milles fins a passar de llarg Sydney, un dia sense massa història, això si, vam parar a fer un bany a Coffs Harbour. Vam dormir a prop de Canberra, la capital del país, situada estratègicament entre Sydney i Melbourne per atenuar la rivalitat entre les dues. La ciutat estava a mig gas, perquè les universitats i els polítics (i suposem que la majoria dels funcionaris) estaven encara de vacances, però va ser una visita agradable. Vam passar el matí al museu nacional d'Austràlia, on tracten aspectes molt diferents del país i els seus habitants: història, llengua, ecologia, identitat... i a la tarda vam anar a visitar el parlament.

L'endemà vam tornar a fer carretera i manta, parant a mig camí a banyar-nos en un riu, fins que vam arribar a Melbourne al vespre, vam endreçar la furgoneta i la vam tornar als seus amos en un estat impecable. El dijous vam passejar pel barri on ells viuen, St. Kilda, que toca a la platja, i vam visitar el Luna Park, el parc d'atraccions, i un mercat nocturn que hi havia amb paradetes de cuina de tot el món. I el divendres vam anar a passar el dia al Melbourne Park, on té lloc l'Open d'Austràlia de tennis. Vam passar el dia de partit en partit, passejant per les instal.lacions, passant calor i gaudint de l'ambient. L'Angelika, el Morten i altres amics seus se'ns van anar afegint quan acabaven de treballar, i al final érem una bona colla.
Vam veure partits de dobles masculins (El Robredo i el Granollers), individual femení i dos d'individual masculí. També vam veure la Venus Williams entrenant, i el partit del Rafa Nadal el vam veure com sempre... per una pantalla! Era la tercera ronda i encara no s'havia lesionat...

Unknown ha dit...

Veig que el nivell de vida dels Metaltravellers ha millorat moooooolt... atraccions, tennis,banys a qualsevol hora... que s'ha n'ha d'aquell esperit amb que marxaveu ara farà un any? JE JE.Apa a continuar disfrutant de la bona vida i nosaltres mossegant-nos les ungles.

Anònim ha dit...

Apa!!!! No hi ha dret! Per si era poca l'enveja que feu, ara només m'ha faltat veure que heu estat a l'open de tenis....
La resta del pobres mortals, en conformem en veurel per la tele i encara sort que tenim el plus, sino "ni esas"
Petons
Montse

Mar ha dit...

En fi... Aviat farà un any que vau marxar... per tant quedarà relativament poc pq torneu... JAJAJA

(És la única arma que tinc per fer.vos ràbia...) :D

Petons!!!

Ostres, si!!D'aquí poc ja tornareu!! Guai. La veritat és que us trobem molt a faltar i això no és el mateix sense vosaltres.Vaig a llegir un xic més el vostre bloc. Veig que heu anat a veure tennis.. Interessant...