divendres, 10 d’abril del 2009

Santiago

Després de 8 hores en un autobús molt incòmode, Santiago ens va rebre en hora punta. Vam agafar el metro i no hi podíem ni entrar de la gentada que hi havia. Benvinguts a la jungla després de tant de temps a la natura!

Vam anar a casa la Mathilde, a qui coneixíem de Barcelona, que s'estava acabant d'instal.lar al seu pis nou, i ens va guardar les bosses mentre anàvem a buscar l'allotjament més econòmic possible. Un cop aconseguit, migdiada merescuda i cap al concert de Kiss! Les imatges del post anterior ja parlen per si soles. Va estar molt i molt bé, però se'ns va fer molt estrany que en un concert només venguessin Pepsi i Red Bull...

L'endemà feia un dia radiant, i vam anar a passejar una mica i a descobrir algun bar heavy. Després vam quedar amb la Mathilde i el Felipe per anar a un concert de bandes tribut a Alice in Chains i Nirvana. Quanta vida cultural en tan poc temps!

El diumenge ens vam llevar tard i vam dedicar-nos a coses tan poc glamuroses com rentar roba i endreçar les motxilles, i com que també feia molt bon dia, vam pujar al Cerro San Cristóbal amb el funicular -a peu ja n'hem pujat prous de muntanyes de moment-, per veure les vistes des d'allà, i baixar a peu xino-xano. Hi havia molt bona visibilitat, i vam poder apreciar tota la immensitat de la ciutat.

Dilluns vam recórrer els punts més emblemàtics del centre, patejant per la ciutat tot el dia, que és el que ens agrada: Palacio de la Moneda, plaza de Armas, la borsa, etc.

Santiago ens ha semblat una ciutat agradable, i val la pena passejar pel centre, però tret d'això, la resta és molt gran però amb poca cosa a veure, és com els altres pobles de Xile que hem vist, però 10 vegades més gran.

El dimarts ens vam llevar d'hora i vam anar a visitar el museu de ciències naturals. L'única raó per fer-ho era poder veure un "moai"de prop, ja que l'illa de Pasqua quedarà per una altra volta al món, jejeje. I bé, n'hi ha un de petitó, per ara ens hem de conformar.

Gi ha dit...

Bueno, aki la gent normal, exceptuant una bona part de la població que està a l'atur..., tornem a la feina després d'unes merescudes vacances i tan entretingudes... que si pintem primer l'habitació de la Montserrat, o el piset, o millor cremem les brotxes i no pintem...(akesta última opció me l'ha van desestimar ràpid...)
Però per fi podem dir...!!!! q encara no hem acabat de pintar-ho tot... :( :(
A bona hora vau decidir marxar!!! ;)
Molts petons des de Barcelona d'una que ja no se sent les articulascions!!!

Mar ha dit...

Si si, jo hi estic d'acord... Molt macos els paisatges i que ens en feu gaudir, que maques les ciutats i que bé que se us veu a la foto... però estalvieu un raconet que a partir d'avui a Canet lloguem habitacions :)
Petons!

què tal el museu de ciències naturals? teniu imatges del moai?