dissabte, 4 d’abril del 2009

Puerto Varas i Pucón

Després de 3 hores de bus des de Castro vam arribar altre cop a Puerto Montt, però aquesta vegada vam enllaçar amb un microbus que ens va portar a Puerto Varas, un poble que està a 20 km de Puerto Montt. Puerto Varas és un poble fundat per colons alemanys i, com a tal, molts edificis estan inspirats en l'arquitectura germana. Potser és per això que ens era una mica familiar, després d'haver viscut un temps a Alemanya...

Vam arribar que ja era fosc, i tocava buscar allotjament. Després de donar unes voltes en vam trobar un, vam sopar i directes al llit! L'endemà vam sospesar la idea d'anar al Parque Nacional Vicente Rosales, i així veure de ben aprop el gran atractiu turístic de Puerto Varas, el Volcà Osorno, però com que a la tarda volíem marxar cap a Pucón vam preferir fer una volta per ciutat que també valia molt la pena!

I a la tarda, tornem a agafar un bus, aquest cop cinc hores i mitja per anar a Pucón. El viatge va estar bastant entretingut ja que vam tenir doble sessió de cine! Bé, vam veure dues pel.lícules però com si només n'haguéssim vist una. La primera va ser Titanic (yupiiiii), però el problema era que cada 15 minuts la pantalla s'apagava durant un minut. A més, quan el vaixell començava a enfosar-se, es va tornar a apagar la pantalla i, a l'encendre's, ja s'estava a punt d'enfonsar del tot amb la conseqüent decepció de tots els presents... I després... La Momia 3 amb el so espatllat (però amb subtitols). I a sobre es va tallar quan faltaven 30 minuts amb la pertinent enrabiada de l'Oriol, que era l'únic que la seguia. Un desastre...

En arribar a Pucón (a les 23:00) una dona ens va oferir allotjament i com que no teníem res, vam anar a veure l'habitació. Ens va portar en cotxe fins allà i com que pel mateix preu que en altres llocs teníem una habitació amb bany propi ens hi vam quedar! BANY PROPI!!!! Quant temps!

Respecte a Pucón, no hi ha massa a dir. És un poble bonic però que viu en excés dels seus dos grans atractius turístics, el volcà Villarica i les termes. La particularitat d'aquest volcà és que es pot arribar “fàcilment” al cim i veure la lava, ja que aquest volcà està actiu. La llàstima va ser que a l'endemà d'arribar, vam recórrer totes les agències de viatge per tal d'informar-nos i ens deien que la previsió del temps era pluja durant 4 dies, i si plou no es fan les excursions, per raons de seguretat. Així que ens vam resignar i per la nit vam fer l'altra activitat estrella del poble. Anar a unes termes a relaxar-nos.

A prop de Pucón hi ha moltes termes, i nosaltres ens vam decidir per unes que eren les més rústiques que es diuen “Los Pozones”, que com el seu nom indica, està format per 7 basses naturals. Després de dues hores allà, fosc i amb les gotes fredes de la pluja contrastant amb l'aigua calenta de les termes, vam quedar mig groguis i vam dormir totalment relaxats.

Unknown ha dit...

Quina enveja les termes!! és que estic moooooolt cansada, i avui tot el dia amb el Dani al Passeig i després a Canet a pintar... tot em sembla molt bé i es fa de gust però VULL UNES TERMES!!!! estan molt be les fotos on mengeu així la iaia veu que us cuideu. Ah i alerta amb els volcans a veure si us cau un roc al cap...que fa molta pupa.

Jo també vull unes termes!!Avui vaig a Selva i tot i que tenim el mar, no és el mateix. L'aigua deu estar gelada! Un petó ben gran de part de les nenes.

Anònim ha dit...

heeiii!!

Oriol!! no testresis! jo tinc la mòmia 3 aixi k kuan tornis, si fa falta te la puc deixar! xD

aunke es una merda comparada am les altres dos.

alaaa un beseet!!

Maria

Mar ha dit...

JAJAJJA No em puc creure que despres de tanmts anys et decideixis a mirar Titanic i no vagi bé!!! Bé, sort que el dinal ja el saps... ell mor, el vaixell s'enfonsa... típic del Titanic...