divendres, 31 de juliol del 2009

Lima

... i vam arribar a Lima, de nit, amb boira, amb un trànsit infernal i en un barri que no semblava gaire recomanable. Per treure'ns la mala impressió, vam triar un bon hotel que ens va recomanar el taxista per poder descansar bé i no deprimir-nos. De dia les coses es veuen d'una altra manera, i vam canviar a un hostal al costat, 4 vegades més barat i prou confortable :)

El primer dia ens vam dedicar a visitar el centre. Ja se sap: Plaza de Armas, Catedral... Vam tenir la sort que aquell dia començaven les visites guiades gratuïtes pel centre amb motiu de les "Fiestas Patrias", i evidentment ens hi vam apuntar. El guia era ni més ni menys que el mateix Libertador San Martín en persona, jeje, i bé, vam entrar en uns quants museus i edificis importants, el que es fa a les visites guiades.

Al vespre vam anar al parc de la Reserva, on hi ha un conjunt de fonts ornamentals, amb espectacle de colors, làser i música inclòs.

L'endemà vam anar a calmar les desaforades ànsies consumistes de la MMS al centre comercial Larcomar, molt ben situat en uns penya-segats i amb vistes a les platges. També vam aprofitar per dinar molt i molt bé... en un japonès!

Com que ja feia massa dies que no vèiem ruïnes importants, al dia següent vam anar a visitar les de Caral, un conjunt arqueològic contemporani de les piràmides d'Egipte, i en el qual continuen les excavacions, ja que encara queda molt per esbrinar.

Volíem tornar a intentar anar a Paracas per veure si sortien les barques, però el fet d'haver d'agafar el bus a les 3 del matí, i que no ens garantissin si es podria navegar o no, ens van fer desistir. Un cop reorganitzada la maleta, vam acompanyar a la MMS a l'aeroport i nosaltres vam tornar a quedar orfes de bons hostals, bons restaurants i de la companyia.

Lima... no ens ha atret gaire. Potser per culpa de l'espessa capa de núvols grisos que ens van impedir veure el sol durant tot el temps que hi vam ser. Però encara ens hi vam quedar un parell de dies més (a casa d'un noi) descansant, passant moltes hores a internet i fent vida "normal". Això vol dir que un dia vam anar a passejar, al cine i al McDonald's, perquè hi ha dies en que el cos et demana "desconnectar"del viatge, i fer coses quotidianes, i menjar coses que saps segur el gust que tindran...

Això si, per acabar d'arrodonir l'estada a la ciutat, vam trobar un bar heavy on vam poder fer un parell de birres. I amb les energies renovades, i més ganes de veure coses, ens vam encaminar cap al següent destí.

Marc ha dit...

no entenc com en 1 autobuss d Peru les normes d seguretat stan en català. És una mica sospitos...
pro buenu ja mu expicareu quan torneu.
k vagi b!!!

Per fi m'he posat al dia de Perú. Tot molt interessant, l'avió, el surf al desert i la pobre gent del terratrèmol...
Petons.
Gemma S, selvatana i cunyada.