diumenge, 18 d’octubre del 2009

Tres països en un dia

El dijous era un dia clau: vam decidir que si feia bo, ens quedàvem a les Corn Islands fins al següent vaixell (diumenge) però que sinó, marxaríem. A les 5 del matí va sonar el despertador, i el sol enlluernava... però a la vegada estava caient un bon ruixat. Quin dilema! Vam decidir marxar, i aquest cop en un sol dia vam poder fer el recorregut a la inversa fins a Managua perquè els horaris coincidien bé. I en un ferry amb seient i aire acondicionat, tot un luxe!

Vam arribar a Managua a les 3 del matí. Estàvem morts, però vam decidir empalmar busos i marxar cap a Guatemala. Com que per arribar-hi per terra s'ha de passar per Hondures, i les coses no estan gaire fines per allà, vam agafar un bus internacional dels que et fan ells els tràmits. El dia que entràvem a Nicaragua, a Hondures havien tancat la frontera (el mexicà i l'anglesa també s'hi van trobar, i van haver de comprar un vol) així que encara gràcies que estigués oberta.

Vam sortir a les 5 del matí, vam travessar un trosset d'Hondures i vam anar a dormir a El Salvador. No teníem previst passar-hi, però era el camí més recte i ja ens va anar bé per poder treure dòlars del caixer, ja que aquesta és la moneda oficial. De San Salvador poca cosa podem explicar, tot el que en vam veure va ser des del bus. Vam arribar, vam sopar, vam dormir i vam marxar l'endemà cap a la frontera, aquest cop com ens agrada a nosaltres, empalmant busos locals i travessant-la a peu. A les 5 de la tarda arribàvem a Antigua.

No cal visitar Hondures, amb el mal estar que hi ha... Encara teniu molta cosa per veure.
Petons.

Mar ha dit...

Venga! Anar pujant que ja queda poquet per les "vacances pagades" a Riviera Maya :)
Passeu-ho bé!

Unknown ha dit...

Veig que heu posat la directa, tres paisos en un dia... quin estres!!!es clar que hi ha paisos que es millor no tenir-hi gaires tractes per si de cas.Molt be això d'aprofitar el temps i treure's un titol i com que ja us heu fet el regal per haver aprovat ja no cal que us el faci la mama JA JA.
Be espero que veieu molts peixets, els pobres mortals ja ens conformarem anant a l'Aquarium.

Ei guapos! aqui estic posant-me al dia. Ostres, ja esteu per Guatemala!!!
La foto de l'Oriol amb la cara de cansat es autèntica.