dimecres, 16 de desembre del 2009

100 Posts!!!

... amb aquest arribem a l'entrada número 100 del bloc! Qui ens ho havia de dir, que tindríem tantes històries amb les quals inflar-vos el cap!

Volem agrair a tothom que ens llegeix regularment, als que només ho fan de tant en tant, i també a tots els que només es miren les fotos. I especialment a tots els que ens escriviu comentaris de tant en tant. Ja sabeu que, encara que no els contestem sempre, ens fa molta il·lusió llegir-los (i partir-nos de riure amb els del Dani!).

Per fer més participatiu el bloc, la Meritxell ha engegat una enquesta per que voteu quin animal hauria de ser la mascota de l'Oriol... Les opcions són:

a) foca / lleó marí d'Ushuaia: dormen i jeuen tot el dia, cada mascle té mínim 4 femelles per a ell sol...

b) ós de Yosemite: són peluts i dormen tot l'hivern...

c) Kiwi de Nova Zelanda: un ocell que no vola, que dorm 20 hores al dia, i que surt 4 hores a la nit a menjar cucs.



Amb el resultat guanyador ja ens inventarem alguna cosa... (també s'admeten propostes!)

I com algú ha demanat, aquí teniu a l'Oriol amb un kiwi. De fet 4 tipus de kiwis (aquests neozelandesos a tot li diuen kiwi, tenen una estranya fixació...).



8 comentaris:

Mar ha dit...

UF!
Que complicat ho poseu no??? I una barreja dels 3? Dorm i jeu, és pelut i no vola? Mmm... De totes maneres ja ho meditaré bé i votaré la millor opicó jejeje.
Molt maco Oriol fent de propotor del Kiwi.. quan tornis pots anar a buscar feina al Carrefour i escampar als 4 vents les excel·lències d'aquesta fruita.
Petons!

Mar ha dit...

Per cert!

FELICITATS AL BLOG pels seus 100 dies...
Els programes de TV quan arriben al num 100 reparteixen pastís entre els assistents... (És només una dada)
;)

Unknown ha dit...

Per votar necessito dues jornades de reflexió, ja que la cosa està difícil doncs analitzat amb deteniment te marcades característiques de les tres propostes i encara i afegiria cara d'alpaquita peruana.Després d'una meditada reflexió prometo votar,però una cosa tan important no vull fer-la a la babalà...votar per la independècia és mes senzill.

Anònim ha dit...

Ostres, no puc entrar a l´enquesta!
Buen, és igual: a mi m´agraden els óssos. Tot i que si realment es tracta d´una mascota per tenir-la a casa potser el més pràctic seria l´ocell...
Apa, enhorabona pels 100 reportatges d´aventura i que en vinguin 100 més!

Per cert, Oriol: 4 femelles és una misèria, no et conformis amb això: és la Meri, que tira a la baixa... Com són, les dones...
Joan-Pau

Mar ha dit...

Ja m'he decidit...
El Kiwi...
Pq és ocell i no vola (per inútil o per mandrós?)
Pq només s'aixeca 4 hores al dia... i per menjar!!!
Jo hi veig la viva imatge de l'Oriol ;)

Anònim ha dit...

Hola fillols!

Primer que rès enhorabona pel 100 blocs! quin tip d'escriure! i de llegir.... Ho feu tan bé que moltes vegades els pobres mortals que ens hem quedat aquí ens fem una mica l'il.lusió que també viatgem.

Referent a la votació jo diria que el lleó marí, no em feu dir perquè, em sembla que es el que més li escau....

Que passeu un bon Nadal. Us trobarem a faltar el dia de Reis.

Ja explicareu si hi ha alguna costum estranya per aquestes festes.

Una abrassada a tots dos i FELIÇ ANY 2010!

La padrina Montse

Gemma Subirà ha dit...

Doncs jo des d'un primer moment he tingut clar que l'Oriol és un Kiwi. Ja he votat. No és que s'assembli físicament a l'ocell, de fet s'assembla més a un osset, però si que li agrada molt dormir i sortir de festa a la nit. També li agrada menjar... Estic segura que és un Kiwi.
FELICITATS PELS 100 POSTS. La veritat és que m'agrada molt llegir-los i fer els meus comentaris. Tinc en Dani una mica gandul, últimament no fa els deures. Aquest Nadal l'obligo a escriure, que sé que us agrada molt.
Molts petons família.
Us trobarem a faltar molt aquests dies sobretot...

Unknown ha dit...

Enhorabona pel bloc!!! casi em feu plorar com el Guardiola de l'emoció pels agraïments.
Bueno, jo he de dir la meva i des d'un principi tenia clar que l'Oriol era un ós ja que té certa semblança a Homer Simpson: peludet, mandrós i espontani en prendre decisions. A dia d'avui la votació està al meu favor ja que vaig mirant els resultats. Ara bé, encara tinc a l'ordenador aquell video de l'Oriol fent la foca. En fi, una proposta per al guanyador de l'enquesta podria ser que us acompanyi el que us queda de viatge amb tots els gastos pagats...jo solament proposo...